fredag 19 februari 2010

om min pojkvän

35 frågor om din Pojkvän/Flickvän!

1. Hur gammal är han/hon? - han är 21 snart 22 år
2. Vad kallar du honom/henne? - oskar, älskling medmera
3. Vad har han/hon för ögon och hårfärg? - blågröna, blond
4. Hur länge har ni känt varandra? - typ, 3-4 månader5. Hur länge har ni varit tillsammans? - snart 3 månader6. Hur träffades ni? - på en fest
7. Har ni haft sex? - ja
8. Dricker han/hon alkohol? - ja
9. Röker han/hon? - jå ibland, men snusar iallafall
10. Har du varit hemma hos honom/henne? - ja
11. Vad gör ni när ni är hos dig? - myser, kollar film&tv, pratar, umgås. 12. Är han/hon snygg? - JA!
13. Är han/hon en jävel på att kyssas? - ohja
14. När pratade du med honom/henne sist? - typ en timme sen eller nåt liknande15. Har han/hon ätstörningar? - neej?
16. Har han/hon het kropp? - ohyes!
17. Vad lyssnar han/hon på för musik? - mycket olika =) braa musik
18. Vad är han/hon bra på? - han är bra på mycket!
19. Vad gillar han/hon för filmer? - allt förutom drama typ :b
20. Vad tycker han/hon bäst om hos dig? - jag vet inte :b21. Brukar han/hon ge dig komplimanger? - jå
22. Har du det bra med honom/henne? - jämt!
23. Har du vaknat upp med honom/henne brevid dig? - det har jag!
24. Charmig, blyg eller otrevlig? - charmig!
25. Har han/hon träffat din mamma och pappa? - jå, hela släkten
26. Gillar dom honom/henne? - ja det gör dom!
27. Vad gillar han/hon för mat? - allt i princip.. men inte fisk
28. Tar han/hon hand om dig? - jaa
29. Pratar ni om allt? - jo det gör vi
30. Har ni bråkat någon gång? - nej, aldrig31. Känner du honom/henne väl? - jo det gör jag nog
32. Tycker du om honom/henne? - jag älskar honom!33. Tycker han/hon om dig? - ja
34. Bråkar ni ofta? - nej
35. Gör du allt för honom/henne? - absolut!

2 kommentarer:

  1. saknar dej matilda. <3 känns jobbigt att ha ett hektiskt liv när jag aldrig hinner träffa dej..<3 älskar dä többe...
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. honey, det är ju inte bara du som har ett hektiskt liv... jag har ju aldrig tid för annat heller..
    jag älskar dig, bengan! <3

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam