torsdag 25 februari 2010

om att snart få sportlov

wiiiiiiiie! en dag kvar sen är det lov :D och förhoppningsvis så får jag vara hemma 3 veckor istället för en :D - å de skulle då inte alls göra nåt ;)
hah, nog för att det blir två veckor med plugg, men jag får iallafall vara hemma - med oskar.

vet då inte vad som händer på lovet, blir iallafall å vara med oskar. mer än så är inte planerat ännu,.


bland annat så var rättegången i onsdags, har inte fått veta nånting om det ännu, men förhoppningsvis har det gått bra och att jag får veta meer imorgon när jag kommit hem.


oskar kanske kommer till piteå imorgon, och då får jag åka hem med honom :)
han är så bra! :D

min älskling!
puss!

M A T I L D A O S K A R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam