fredag 29 januari 2010

om att tro på sig själv

ja, det är så viktigt.. att kunna tro på sig själv, tro att man kan lyckas..
jag tror att jag kan lyckas. med allt. och det känns så bra att jag kan tänka så..
så har jag inte alltid tänkt.. när jag var yngre hade jag jättedåligt självförtroende..
men då kom det in en person i mitt liv som ändrade det fullständigt.. och han heter oskar.
han älskar mig och på det sättet så byggs mitt självförtroende på, för varje dag som går..

ni där ute som har dåligt självförtroende. sluta aldrig tro att det kan bli bättre.
ni är så vackra, allihop.
för alla är perfekta på olika sätt.

1 kommentar:

  1. Härligt att känna så! Och jag tror på dig hjärtat!!! Det man vill, det kan man :)

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam