fredag 8 januari 2010

om att känna lyckan varje gång du ler

att det finns en sådan känsla, de visste jag inte..
du får känslan att blomma upp varje gång du ler.
det är verkligen fantastiskt.

har sovit hos oskar varje dag sen tisdags, å det är så underbart.
de är de bästa som finns.

vet inte hur många gånger som ja sagt detta eller som ja skrivit det på bloggen, men du, oskar, är en på miljonen, å när du ler så känns det som att alla problem på jorden försvunnit..
ditt leende är det vackraste som finns, när du kramar om mig så vill ja alltid sitta där med dig, ja vill inte att du ska släppa taget någonsin, men ja behöver inte oroa mig för att du aldrig ska krama mig igen. ja vet att kramen kommer igen.
för mina känslor är besvarade.
jag har aldrig känt såhär förut.
det är verkligen något nytt.
jag älskar dig!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam