lördag 26 december 2009

om att vara förälskad i världens mest underbaraste människa

åååååh, så kär jag är!
jag har verkligen aldrig känt såhär förut.
vilken känsla!!!
jag känner mig glad å lycklig precis heeeela tiden!
å de är väl på tiden, tycker ja!

igår var vi på morgon hos mormor å åt, sen for ja till oskar, var där ett tag. sen gick ja till leif, lena, sofia å kevin som hade middag :)
var där ett tag innan ja for till oskar igen, där vare fest..
riktigt trevligt, å kul hade ja verkligen! :)

sen så efter ett tag så skulle dom till laponia, så då for ja tillbaka till leif ådom..
vi tog en taxi hem sen..

alltså, seriöst, oskar! du är så underbart fantastisk!

nuikväll så ska vi till tuttan å käka, mysigt, sen ska ja vara med oskar!

PUSS!
/matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam