fredag 20 november 2009

om en sång

jaja, nu ska ja draaaa till sthlm!
ha de bäst!


denna text är till mamma å pappa


Du stoppade om mig
Du släckte lampan
Höll mig säkert på natten
Små flickor litar på saker som det.

Borstade mina tänder och kammade mitt hår
Fick skjutsa mig överallt
Du var alltid där när ja tittade bak

Du var tvungen att göra det helt själv
Göra ett liv, göra ett hem
Måste ha varit väldigt svårt

Och när jag inte kunde sova om nätterna
Läskiga saker skulle inte komma fram
Du höll min hand och sjöng till mig

Fjärilslarv i trädet, hur du undrar vad du ska blir
Kan inte gå långt, men du kan alltid drömma
Önskar dig bra och önskar dig stort
Var inte orolig håll bara i dig hårt
Jag lovar att det kommer en dag
Fjäril, flyg iväg
Fjäril, flyg iväg


Slå med dina vingar nu kan du inte stanna
Ta dina drömmar och gör så dom blir sann
Fjäril flyg iväg, fjäril flyg iväg
Vi har väntat på denna dag
Hela tiden och du vet vad du ska göra
Fjäril
Fjäril
Fjäril
Fjäril flyg iväg

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam