lördag 7 november 2009

om att det inte alltid är bra, men det kan bli bättre.

jaa.. vad ska man säga? jag vet att ja är seg på att uppdatera.. det har bara hänt en massa nu och jag har inte alls känt mig så sugen på att blogga om det..
menmen, det händer väl annat också..
idag har jag vaknat typ halv elva sen har ja bara legat hemma fram till två.. då ringde hanna å fråga om ja ville följa henne med ut å rida, klart ja ville det!
sen kom ja hem, duschade, åt en supergod mat, och sen har ja bara legat här.. precis som igår.. sega dagar blir det..
och det är vitt överallt nu i arvidsjaur iallafall... men i öje så har det inte varit mycket snö. men har fått veta nu att är snötäckt. så det blir ett fint välkomnande när man kommer dit imorgon..
jag har blivit en stor musiknörd, det enda ja gör.. musik, musik, musik och till slut, musik!
+ att ja har köpt en ny telefon, fast ja har inte fått den ännu, den ska skickas från mjölby..
telefonen är en sonyericsson satio med 12 megapixels kamera, touch å hela alltet...
hm, mer att skriva? nja inte mycket. ska upp å umgås med min familj nu... det var ett tag sen man bara tog en lugn hemmakväll..
jaja, det blev iallafall ett litet inlägg. bättre än inget..
byee/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam