tisdag 8 september 2009

om att jag borde blogga igen..

hehe, det var en stund sen jag bloggade sist och mamma, markus med flera tycker att jag borde blogga igen..
och dom har nog rätt igen men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..
skolan har ju iallafall börjat om igen, men vi har inga lektioner utan vi kör bara traktor och sånt. jag är inte speciellt insatt så jag tycker bara det är lite långtråkigt, men nu är det bara denhär veckan kvar sen så börjar vi med vanliga lektioner och det känns faktiskt riktigt bra!
menmen, det blev inte så långt inlägg dethär, bland annat för att jag inte vet vad jag ska skriva om och att jag måste gå för att våran rast slutar om 5 minuter :)
såå, vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Ja, skriv meeera. du har massor att skriva om.
    Puss
    Mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam