lördag 15 augusti 2009

om att älska arvidsjaurs ryttarförening!

JA! jag älskar ARF, både för gemenskapen, hästarna, alla underbara människor som lyser upp dagen när man kommer dit, bara för att dom är så trevliga, och snälla!

och, i veckan har jag varit på ridläger i fyra dagar, från tisdag till fredag. på dessa fyra dagar har jag lärt mig supermycket, och jag är inte hopprädd nå längre, och jag känner mig så glad för det. jag red docka i veckan, och vi har haft förberedande hoppning, hoppning, dressyr, uteritter + badning med hästarna, och en uppvisning med kadrilj!
jag har haft superkul dessa dagar, och jag känner verkligen att jag ridit två pass varje dag för jag har fått världens träningvärk i ljumskarna! ;)


från vänster, jesse på hubbe, hanna på tage, jag på docka och irmelin på mirre!http://www.arvidsjaurryttarforening.com/

jaja, nog om det. från juni - juli - augusti så har jag hunnit jobba i 5 veckor, pite beachparty, varit på lulekalaset, ridläger, umgåtts med kompisar, badat, solat och en massa annat roligt!

3 kommentarer:

  1. Härligt gumman att du är tillbaka!!!
    Och så bra att ditt ridläger var så bra=)
    Älskar dig!!!
    /Mamma

    SvaraRadera
  2. Tillbaka i bloggvärlden menar jag förstås=)

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam